Întrebări frecvente


Toate produsele sunt disponibile?

Pentru ca nu se poate garanta disponibilitatea in stoc a produselor afisate, clientul va fi anuntat in cel mai scurt timp de disponibilitatea produselor comandate.

Cum se achită comenzile?

Plata se poate face cu ramburs la curier direct, la momentul în care veti primi comanda.

De ce este important numărul de telefon?

După ce plasați o comandă pe site, vă vom contacta pentru confirmare și pentru a lămuri detalii despre adresa - de regulă, nu expediem o comandă până nu reușim să luăm legătura cu tine prin telefon. Vezi detalii despre politica de intimitate.

Cum ajung produsele la tine?

Livrarea produselor se face prin firma de curierat Fan Courier sau prin Poșta Română, iar costul transportului variază în funcție de greutatea și volumul produselor.

Care este termenul de livrare a produselor?

În mod normal, termenul de livrare a produselor este cuprins între 2 și 15 zile, din momentul confirmării comenzii. Vezi detalii despre livrare si plata.

Care este perioada de return?

Perioada de returnare este de 14 zile lucratoare, de la momentul primirii comenzii, timp in care ne poti anunta ca doresti sa renunti la produse. Ne poti anunța printr-un e-mail - iar noi vom lua legătura cu curierul pentru a prelua coletul de la tine. Tu vei ambala produsele corespunzător și le vei preda lui. Vezi detalii despre returnare.

Trebuie să plătesc ceva dacă solicită un schimb sau o returnare?

Da, vei plăti taxele de transport aferente returului.

Când voi primi contravaloarea produselor returnate?

Contravaloarea produselor va fi transferată în contul dvs. în maxim 30 de zile de la data anunțării în scris a returnării.

Loading...